Ako najlepšie porozumieť opisu stavu produktu?
Tu môžete nájsť všetky definície a ilustračné foto.

Môžem telefón zakúpiť aj na spoločnosť?
Áno, naše produkty predávame súkromným osobám ale aj firmám. V prípade záujmu kúpy produktu na firmu, nám prosím zašlite email na prezakaznikov@moreco.sk.

Čo zahŕňa záručný servis spoločnosti Moreco?
Záruka platí 12 mesiacov od dátumu kúpy. Záruka zahrňuje chyby materiálu alebo inštalácie, ale nie poškodenia, ktoré si zapríčiníte sami. Poškodenia pádom alebo tekutinou sú zo záruky vylúčené. Presné podmienky si môžete prečítať v našich VOP.

Čo mám robiť so zakúpeným produktom, ktorý má vadu?
Kontaktujte našu zákaznícku linku z dôvodu nárokovania si záruky v rámci určenej lehoty. Po rozhovore môžete zariadenie zaslať na prekontrolovanie. Ak bude vada spadať pod záruku postaráme sa o jej bezplatné odstránenie. Zariadenie Vám bude bezplatne zaslané spätne.

Odkiaľ pochádzajú mobily, ktoré sú predávané na tejto webovej stránke?
Jedná sa o používané zariadenia, ktoré boli zakúpené prostredníctvom výkupného servisu našej materskej spoločnosti . Telefóny prešli kontrolou podľa našich noriem a sú plne funkčné. Všetky dáta predchádzajúceho majiteľa sú vymazané.